top of page
Zoeken
  • femkevalks

Rowwen Hèze in Poppodium Grenswerk


Na twee jaar bijna geen shows beginnen de shows weer langzaam terug te komen. Voor mij was dit de eerste uitverkochte show die ik mocht fotograferen en ik kan jullie vertellen. Wat een feest was dit. Voor diegene die geen idee hebben wat Rowwen Hèze is: Rowwen Hèze is een Limburgse dialectband uit die in 1985 is opgericht. De nummers van de band die veel mensen wel kennen zijn Limburg, Bestel Mar en De Peel in brand. In 2019, toen ik nog niet zo lang bezig was met fotograferen mocht ik al een keer een show fotograferen van Rowwen Hèze. Ik was toen al trots op het resultaat van de foto's maar als ik dit vergelijk met de foto's die ik afgelopen donderdag heb gemaakt zie ik wel een groot verschil. Ik vind het mooi om te zien dat er toch, ondanks weinig shows tijdens corona, een groei te zien is in mijn fotografie.


Geniet van de foto's van de show :)


12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page